ПОДРУЖЖЯ=СІМ'Я=РОДИНА=НАЦІЯ


суботу, 16 липня 2016 р.

16.07.2016р. Б. / Найвідоміші футболісти-християни світу розповіли про досвід віри

У цей день, 14 липня 1894 року, у Львові відбувся перший в українській історії футбольний матч (між командами Львова та Кракова). «Духовна велич Львова» підготувала невеличкий cписок найвідоміших футболістів світу, які сповідують християнські цінності в своєму професійному та особистому житті. Звісно, наш список неповний, є ще безліч осіб, яких ми пропустили. Проте, імена цих футболістів можна зустріти у всіх впливових світових рейтингах. Сподіваємось, невдовзі побачити й наших футболістів у таких списках. Адже щиро переконані, що вони мають великий запас духовного натхнення, яким спроможні поділитись зі всіма прихильниками футболу, спорту та здорового способу життя загалом.

Едінсон Кавані
уругвайський футболіст, нападник збірної Уругваю та французького «Парі Сен-Жермен»

   Цей футболіст неодноразово стверджував, що Бог займає надзвичайно важливу анонімну роль у його спортивній кар’єрі. Про свої духовні погляди Едінсон Кавані розповів у книзі «Quello che ho nel cuore: vita, calcio e fede» («Те, що в моєму серці: життя, футбол і віра»).

Неймар да Сілва Сантус Жуніор
бразильський футболіст, нападник збірної Бразилії та іспанської «Барселони»

 Незважаючи на те, що цей футболіст ніколи відкрито не позиціонує себе як релігійна людина, проте в багатьох інтерв’ю він розповідав, що всі рішення у його житті приймає Господь. Неймар також знаний своїм шанобливим ставленням до представників різних релігій.

Вейн Марк Руні
англійський футболіст,  нападник та капітан «Манчестер Юнайтед» і  збірної Англії

Його часто називають «суперкатоликом». «Звісно, я молюсь до Бога. Я вірю в Бога. Я не молюсь, щоб Бог допоміг мені з кар’єрою. Я звертаюсь до Нього з любов’ю, щоб Він подарував здоров’я моїй сім’ї та друзям», – розповідає спортсмен.

Роналду (повне ім’я Роналду Луїс Назаріу ді Ліма)
бразильський футболіст, нападник, дворазовий чемпіон світу, віце-чемпіон світу, найкращий футболіст в історії чемпіонатів світу з результатами досліджень «Castrol Index»

Незважаючи на те, що 14 лютого 2011 року спортсмен  оголосив про завершення кар’єри у зв’язку з неможливістю підтримувати спортивну форму, цей список неможливо уявити без його імені. Футболіст знаний у світі як надзвичайно духовна та віруюча людина. Він часто стверджує, що всім своїм успіхам завдячує Божому милосердю та допомозі.

Кака (справжнє ім’я Рікарду Ізексон дус Сантус Лейті)
бразильський футболіст, півзахисник збірної Бразилії та американського клубу «Орландо Сіті»

Сказати, що Кака релігійна людина – це не сказати про нього нічого. Його улюбленою книгою є Біблія, він також слухає духовну музику. Після проблем, пов’язаних зі здоров’ям, спортсмен присвятив своє життя Богові. «Біблія каже, що Бог може дати нам навіть більше, ніж ми просимо. І ця фраза описує всю історію мого життя…Якщо ти справді обираєш Ісуса, то, без сумніву, потрапиш у  найкращу команду, про яку можна тільки мріяти», – каже футболіст. Християнські цінності він також сповідує і в своєму сімейному житті, а за кожен навіть найменший професійний успіх досі не перестає дякувати небесам.

Підготувала Лідія Батіг

Немає коментарів:

Дописати коментар