ПОДРУЖЖЯ=СІМ'Я=РОДИНА=НАЦІЯ


понеділок, 20 листопада 2017 р.

20.11.2017р. Б. / Десять хвилин, які здатні змінити життя

Як часто ми чуємо, що часу ні на що не вистачає, що він невпинно минає і нічого не вдається встигнути. Однак і насправді часу буде завжди недостатньо, якщо ми не навчимось наповнювати його речами цінними, а особливо – пріоритетними.

Навіть не пробуйте рюмсати з приводу “немає часу”, щоб прибрати, вивчити кілька іноземних слів, позайматись спортом. Часу, звісно, ніколи не вистачить, якщо ви старанно потратите його на соцмережі. Інша справа, якщо ви розумієте, що запорука успіху – це гармонійний розвиток особистості.

На жаль, кидаючись в крайнощі, полюбляємо намалювати собі перспективу карколомних змін на майбутнє і провалити її, навіть не почавши реалізовувати. Це нормально, що змінювати щось – завжди виклик. Тому, щоб коригувати свої плани, вирішуючи нагальні проблеми, можна спробувати користуватись правилом десяти хвилин.

Наприклад, вам порадили займатись спортом, ви і самі це розумієте – не заганяйте себе одразу на тривалі та обтяжливі тренування, призвичайте свій організм до мінімального навантаження, щоб він звик, змирився із фактом якихось змін. Зробіть розминку, присідання, потанцюйте – всього десять хвилин. Повірте, цього достатньо для початку і воно не стресує організм.

Ви ніяк не можете взятись до прибирання, від однієї думки стає млосно. Тоді не розпочинайте “глобальне” прибирання. Відміряйте рівно десять хвилин і виконайте якусь частинку роботи. Сьогодні, завтра, післязавтра. З кожним днем ви все більше встигатимете і буде видно результат, а ви й не прибирали начебто.

Якщо постійна робота вже просто виснажила, обов’язки просто змінюють одні одних – зупиніться всього на 10 хвилин: посидьте, полежіть. Це ж зовсім недовго, але ж як ефектно!

Якщо знайти хвильку для читання у життєвому темпі – нонсенс, знову ж приходять десять хвилин. Ви і так кудись потратите цей час. Поставте книжку кудись, де вона буде на виду – і дійте.

Особливо помітно, якими мізерними і водночас масштабними є цих десять хвилин – спробуйте просто побути з Богом цей час – в тиші, молитві. Для всього знаходимо час, а для того, щоб побути віч-на-віч з творцем постійно бракне часу. Тому – всього десять хвилин.

Перелік справ можна продовжувати до нескінченності. Тут головне – пам’ятати, що час – один із найкоштовніших ресурсів, яким володіє людина. З усіх втрат – втрата часу – найважча, казав Г.Сковорода. І мав рацію.

Тому не розтринькуймо свого життя не всілякий мотлох. Мабуть, варто наповнити його лише найбільш суттєвим і цінним.

Автор: Тетяна Трачук  Авторська колонка


Джерело:    ДИВЕНСВІТ

2 коментарі:

  1. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт друзі, я тут, щоб розповісти вам все, як я відвоювати свого чоловіка після довгої розлуки. Я не міг завагітніти після шести років шлюбу, так що я був вигнаний з будинку моїм чоловіком і його сім'єю, коли я мав на увазі старого мого друга, який направляв мене до цієї великої людини, яка допомогла мені відновити мій розбитий будинок. його дійсно річ радості та є так так щаслива зараз з моїм чоловіком та нашою маленькою принцесою Mandera. Все завдяки цьому прекрасному доку. ось його контакт у випадку, якщо вам потрібна будь-яка допомога від нього. email: okosunhomeofsolution@gmail.com або whatsapp через +2348026905065

    ВідповістиВидалити