ПОДРУЖЖЯ=СІМ'Я=РОДИНА=НАЦІЯ


понеділок, 25 вересня 2017 р.

25.09.2017р. Б. / Найважливіша година вашого життя (7 кроків)

The New York Times опублікував результати опитування, проведеного серед 12 тисяч працівників по всьому світу, згідно з яким 70% опитаних зазначили, що їм не вистачає часу на творче або стратегічне мислення.

Журнал The Times повідомив, що 110 разів в день ми перевіряємо наш мобільний телефон. Це в середньому, а в деяких випадках це число в 2-3 рази більше. Однак є й такі люди, які перевіряють свій телефон 900 раз за день. Уявіть, що на вашій могилі напишуть: «Він перевірив електронну пошту». Неприємне відчуття, правда?

Всього сім простих кроків можуть повністю змінити ваше життя. Зробити його цілеспрямованим і осмисленим. Це займе не більше години. І ця одна година може вплинути на кожну наступну годину вашого життя.

Крок 1: Виберіться на природу, де ви зможете відчути природний ритм земного життя, а не гіперактивний і нелюдський ритм сучасної цивілізації.

Крок 2: Запишіть питання: «Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього тиждень?». А тепер витратьте 10 хвилин на те, щоб відповісти на нього.

Крок 3: Запишіть питання: «Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього місяць?». І знову витратьте 10 хвилин для пошуку відповіді.

Крок 4: Запишіть питання: «Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього один рік?». Витратьте 10 хвилин на відповідь.

Крок 5: Запишіть питання: «Щоб я зробив, якби мені залишилося жити всього п'ять років?». У вас є не більше 10 хвилин на відповідь.

Крок 6: Запишіть питання: «Що б я зробив, якби мені залишилося прожити всього одне життя?». У вас є 10 хвилин на відповідь.

Крок 7: І нарешті, витратьте 10 хвилин на те, щоб перечитати ваші відповіді і задати собі питання: «Як я можу спланувати свій тиждень так, щоб бути ближчим до того, що я записав у своїх відповідях?».

Життя сьогодні дуже швидке і повне можливостей. Ускладнюючи його, ми думаємо, що все робимо правильно. Як наслідок, з'являється нескінченне число відволікаючих чинників і у нас немає часу, щоб зупинитися і по-справжньому подумати. Ми повинні зробити інший вибір.

Ми в змозі розрізняти, що нам дійсно необхідно. Ми можемо створити життя, яке дійсно має значення.

The Most Important Hour of Your Life

Немає коментарів:

Дописати коментар