«Google»
є однією з транснаціональних корпорацій, найбільш відданих гендерній
ідеології. На цей раз у своєму 30-секундному ролику «Google» пропагує
гомосексуальний образ життя разом із своїми продуктами «Google Home» і
«Google Assistant». В цьому ролику можна побачити гей-пару з дітьми під
час "сімейного" сніданку.
Рекламна стратегія компанії «Google» сприйняла цю нову модель «сім'ї»
з метою «зробити нормальними відносини між особами однієї статі,
використовуючи дітей в якості інструменту [цієї нормалізації]» - заявив
представник асоціації «REAL Women of Canada» (англ.: Справжні Жінки
Канади), Гвен Лендолт, з посиланням на сайт
LifeSiteNews.com. повідомляє видання Карагандинської римо-католицької
єпархії (Казахстан) «Кредо. Верую».
«REAL Women of Canada» - група канадських жінок, які відважились
заявити, що «Google» прагне привернути ЛГБТ-групи до своєї компанії.
ЛГБТ-активісти без вагань бойкотують ті компанії, які ігнорують їх
прохання. Це частина того, що називають "розплідником скажених псів":
лоббі, які захищають публічний образ компанії в різних медіа-кругах.
Стиль цього оголошення, ймовірно, нове вістря списів гей-лоббі. Вони закликають до:
- Примусової нормалізації за допомогою телевізії ненормального образу життя.
- Нав'язування дітям та підліткам подібних моделей "сім'ї", як
нормальних, зловживаючи їх психологічною невинністю, щоб змінити їх
природні біологічні схильності.
- Все подається з повсякденної точки зору, без будь-якої
«непотрібної» полеміки. Їм недостатньо просто показати конкретну
гей-пару - вони показують сім'ю з двох "батьків", що займаються
повсякденними справами, так як це робить будь-яка інша нормальна сім'я.
Противоправне оголошення
В боротьбі з ЛГБТ-лоббі Лендольт відстоює найбільш головне, те, що
«діти потребують батька та матір», внаслідок чого подібні оголошення є
незаконними і насильственними. ««Google» же підтримує цю
ненормальність», - заявила вона.
Спроби трансформації культури
Пропозиція подібних споживацьких моделей та гей-реклами сприяє
трансформації культури. Сьогоднішня людина рухається меркантильними
звичками та вигаданим всесвітом, яку створили засоби масового
спілкування за XX і XXI століття. Образи та короткі розповіді, що
включають в себе ролики подібного типу, нормалізують гомосексуалізм та
заважають іншим думкам заперечувати цю сексуальну тенденцію, яка не має
ніякої підтримки в людській історії.
Навіть сама можливість обговорити актуальність навчання та відкритої
пропаганди для дітей і дорослих подібного сексуального віку сьогодні
неможлива. Гендеристська диктатура підстерігає нас всюди. Цензура у
великих наукових виданнях, що перешкоджає розкриттю міфів про "гендер"
та орієнтацію, цензура в засобах масової інформації та університетах
(включаючи деякі католицькі), сьогодні є "нормою" життя.
Джерело: Воїни Христа Царя
Немає коментарів:
Дописати коментар